COVID-19 wpłynął na sposób naszego życia oraz na to, jak kupujemy. Przed pandemią zakupy spożywcze on-line cieszyły się umiarkowanym zainteresowaniem – zarówno ze strony sprzedawców z powodu złożoności operacyjnej i niskiej marżowości, jak i konsumentów, którzy nie byli gotowi iść na kompromis. Ograniczony asortyment, długi czas oczekiwania oraz często wyższe ceny... Czytaj więcej »
Dzięki wykorzystaniu technologii Internet of Things (IoT) oraz dużych ilości danych i analiz, firmy produkujące żywność mogą osiągnąć oszczędności kapitałowe sięgające nawet do 30%. Przedsiębiorstwa mogą z wyprzedzeniem określić, kiedy dany sprzęt przestanie działać tak jak powinien i zaplanować w odpowiednim czasie jego konserwację. Czytaj więcej »
Huawei zaprezentował nową wersję MateBook X Pro, flagowego laptopa marki, który został doceniony przez konsumentów i ekspertów technologicznych z całego świata za najwyższą jakość wykonania i świetne parametry techniczne. Czytaj więcej »
HUAWEI Mate Xs to już drugi składany smartfon w rodzinie Huawei. Jego elastyczny wyświetlacz o wyjątkowej trwałości, płynne działanie i długi czas pracy to cechy, które wyróżniają ten model. Czytaj więcej »
SIG ogłasza dziś kolejny kamień milowy w swoich działaniach, związanych ze zrównoważonym rozwojem, oferując aluminium z certyfikatem ASI jako standard dla wszystkich opakowań SIG w Europie. Czytaj więcej »
Pandemia koronawirusa położyła się cieniem na globalnej gospodarce. Aby powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa, konieczne było ograniczenie pracy w części zakładów przemysłowych oraz zamknięcie linii produkcyjnych. Ubocznym efektem restrykcji pandemicznych będzie wzrost zainteresowania technologiami z branży automatyzacji, w tym robotami wyspecjalizowanymi w wykonywaniu zadań... Czytaj więcej »
Przed wybuchem pandemii koronawirusa prawie 70% osób korzystających z internetu przynajmniej raz w miesiącu dokonywało zakupów online. Co trzeci badany przyznaje, że na początku tego okresu korzystał z e-commerce częściej niż do tej pory, a 6% zrobiło zakupy w sieci po raz pierwszy – wynika z badania zrealizowanego przez agencję Catchers za pośrednictwem panelu badawczego... Czytaj więcej »
Żabka Polska wdraża nową usługę Żappka Pay, czyli możliwość płacenia aplikacją żappka w sklepach sieci. Ma ona na celu usprawnienie i przyśpieszenie procesu zakupowego przy kasie oraz łatwiejsze korzystanie z funkcjonalności dostępnych w aplikacji. Jako bezdotykowa metoda płatności idealnie odpowiada na aktualną sytuację pandemii, gwarantując bezpieczne i szybkie zakupy.... Czytaj więcej »
Drukarka do etykiet, zwana również drukarką kodów kreskowych to produkt, który stanowi podstawowe wyposażenie dla wielu przedsiębiorstw. Druk w trybie termicznym dla etykiet o ograniczonej trwałości oraz druk termotransferowy dla trwałych etykiet specjalistycznych sprawia, że urządzenie jest uniwersalne i znajdzie zastosowanie w takich branżach jak produkcja, logistyka, handel,... Czytaj więcej »
Samoobsługowy TagPad to nowoczesne rozwiązanie łączące monitor dotykowy i drukarkę etykiet. Jest idealny dla produktów sprzedawanych osobno, na sztuki. Szczególne zastosowanie znajduje w sprzedaży wyrobów piekarniczych, ale również napojów czy słodyczy. Obsługa jest wyjątkowo intuicyjna, a samo urządzenie jest ergonomiczne i przyjazne użytkownikowi. Klient samodzielnie wybiera... Czytaj więcej »
Jesienią przedsiębiorstwa czeka kolejny wzrost kosztów w postaci wyższych rachunków za energię. To skłania je do szukania oszczędności. Tym bardziej że ich finanse mocno poturbował kryzys związany z koronawirusem. Możliwości rozpoczęcia wytwarzania własnej energii daje inwestycja w panele fotowoltaiczne. Fotowoltaika jest najszybciej rozwijającym się w Polsce sektorem OZE, a... Czytaj więcej »
Mastercard poinformował, że strona KiedyDoSklepu.pl została wzbogacona o sekcję z zaleceniami i rekomendacjami dotyczącymi bezpieczeństwa konsumentów podczas wizyt w różnych typach placówek handlowych i usługowych. Jest to druga funkcja strony, obok narzędzia pozwalającego określić, jakie natężenie ruchu panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i... Czytaj więcej »
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Centrum Analiz Legislacyjnych i Polityki Ekonomicznej (CALPE) pozytywnie oceniają projekt Ministerstwa Finansów dotyczący możliwości stosowania wirtualnych kas fiskalnych. Może to przynieść zmniejszenie szarej strefy, wzrost wpływów do budżetu państwa nawet o 1,5 mld zł rocznie – będzie też opcją niższych kosztów dla... Czytaj więcej »
Według najnowszych danych Mastercard, 90% płatności kartą w Polsce realizowanych jest zbliżeniowo. Polacy uważają je za bezpieczniejszą formę płatności niż gotówka, co ma duże znaczenie w trakcie trwającej epidemii. Ponad połowa ankietowanych przyznała, że to właśnie panujące okoliczności zainspirowały ich do używania tej metody płatności, a zdecydowana większość... Czytaj więcej »
W Polsce co drugą transakcję opłacamy bezgotówkowo. W latach 2005–2018 udział płatności bezgotówkowych w ogólnej liczbie płatności wzrósł z 2 do 43 proc. Pandemia koronawirusa może ten wzrost jeszcze przyspieszyć. ABI Research ocenia, że w 2020 roku zostanie wydanych dodatkowych 110 mln kart zbliżeniowych w porównaniu do prognoz sprzed pandemii koronawirusa. Ogółem liczba... Czytaj więcej »
Mastercard udostępnił KiedyDoSklepu.pl – narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia. Dzięki temu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy łatwiej będzie im utrzymać fizyczny dystans w stosunku do innych klientów, zalecany w czasie trwającej... Czytaj więcej »
Wraz z nowym Memor™ 20, Datalogic wprowadza PDA, który udostępnia użytkownikom w handlu detalicznym, usługach, środowisku logistycznym i opiece zdrowotnej, urządzenie, które łączy najlepsze cechy smartfona z najwyższymi standardami urządzeń na poziomie biznesowym. Czytaj więcej »
Rozwiązania ułatwiające procesy zakupowe w strefie kasy stają się coraz ważniejsze w handlu detalicznym. Szybkie płatności są kluczowym elementem pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymania obecnych w każdym formacie handlu – od sklepów typu convenience do supermarketów i hipermarketów. Czytaj więcej »
To nie problemy technologiczne, ale braki kompetencyjne są najczęściej wskazywane jako przeszkoda dla cyfryzacji firm. Szczególnie problematyczne jest wdrażanie rozwiązań chmurowych. Do trudności w obszarze migracji do chmury przyznaje się 89 proc. menadżerów IT – wynika z badania Oktawave. Konsekwencje niedostatecznej transformacji cyfrowej firmy odczuły w ostatnich tygodniach,... Czytaj więcej »
Handel online na rynku rolnym? To możliwe i coraz bardziej skuteczne. Dzięki nowej internetowej platformie Agralan dostawcy i kupujący produkty rolne otrzymują niedostępne dotąd narzędzia do handlu na rynku rolnym w wersji online, także w bezpłatnym pakiecie. Twórcą platformy jest InsERT – lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm. Czytaj więcej »
Mastercard udostępnił KiedyDoSklepu.pl – narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia. Dzięki temu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy łatwiej będzie im utrzymać fizyczny dystans w stosunku do innych klientów, zalecany w czasie trwającej... Czytaj więcej »
Mastercard poinformował dziś o powołaniu Marka Barnetta na stanowisko prezesa europejskiego oddziału firmy z siedzibą w Brukseli. W nowej roli Barnett będzie odpowiedzialny za strategię, wybór kierunków działania i rozwój wszystkich aspektów działalności Mastercard w regionie. Działalność Mastercard w Europie obejmuje obecnie 53 kraje i ponad 950 milionów konsumentów, którym... Czytaj więcej »
Wraz z nowym Memor™ 20, Datalogic wprowadza PDA, który udostępnia użytkownikom w handlu detalicznym, usługach, środowisku logistycznym i opiece zdrowotnej, urządzenie, które łączy najlepsze cechy smartfona z najwyższymi standardami urządzeń na poziomie biznesowym. Czytaj więcej »
Z biegiem czasu zmienia się sposób dokonywania zakupów, a to wszystko za sprawą stałego rozwoju nowych technologii. Wybuch pandemii przyspieszył ten proces i rozwój e-commerce, którego wzrost udziału w sprzedaży FMCG, jak wynika z opinii przedstawicieli branży ankietowanych przez Nielsena, szacuje się obecnie na nawet 5% do roku 2022 r. Jednocześnie według dorocznego badania... Czytaj więcej »
Systemy automatyki przemysłowej warunkują ciągłość działania przemysłu, ale i krajowej infrastruktury krytycznej. Sterują m.in. działaniem bloków energetycznych, stacji uzdatniania wody czy linii produkcyjnych. W coraz większym stopniu są jednak narażone na ataki hakerskie, gdyż firmy i instytucje mają problem z ich monitorowaniem i odseparowaniem od biurowych systemów IT.... Czytaj więcej »
W dobie koronawirusa handel przenosi się do internetu. InsERT – lider rynku oprogramowania dla MSP – obniża cenę vendero, czyli aplikacji do szybkiego tworzenia sklepów internetowych. Producent oferuje już także licencje na pracę zdalną 1/3 taniej oraz biznesowe e-szkolenia za pół ceny. Czytaj więcej »
W ciągu ostatniego roku ilość danych, którymi zarządzają firmy na świecie, wzrosła o 40 proc. Pandemia koronawirusa sprawiła, że tempo to przyspieszyło w pierwszych miesiącach tego roku, chociażby ze względu na przejście większości przedsiębiorstw na tryb pracy zdalnej. Wzrost ilości danych to jednak przede wszystkim wzrost ryzyka ich utraty, co może skutkować dużymi... Czytaj więcej »
Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Czytaj więcej »
Pandemia koronawirusa może zahamować rozwój sieci 5G na świecie. Odwołano targi Mobile World Congress 2020, na których technologia ta miała oficjalnie zadebiutować, opóźnione są także aukcje na częstotliwości dla sieci 5G. Tymczasem na rozwój nowej technologii czeka zwłaszcza segment fintech. Dzięki upowszechnieniu się technologii 5G oraz rozwiązań z zakresu otwartej... Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Szampan, piwo czy nalewka?...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...